17 Nisan 2008 Perşembe

Hasan Çördük Müzik Merkezi

BAĞLAMA ÖĞRETİM METODUMUZ

1.BAĞLAMADA SEVİYE BELİRLEME
2.ÖĞRENCİLERİ SEVİYE GURUPLARINA AYIRMA
3.EĞİTİME GEÇİŞ

a)Bağlama Hakkında Bilgi
-Tanımı
-Teknik Özellikleri,
-Halk müziğindeki yeri,
-Bağlamanın tarihi
-Bağlama ustaları
-Bağlama Pozisyonları
-Bağlamada Tavırlar ,

-Bağlama Düzenleri,
-Bağlamanın Bakımı,
b)Bağlama'da duruş, tutuş ve mızrap kullanma
c)Nota Eğitimi

-Bona, Solfej,
-Deşifre,
-Nazari bilgi,
-şan
d)Bağlama Üzerinde Nota Egzersizleri
e)Parmak Egzersizleri, Bilek Egzersizleri, Ritm egzersizleri
f)TRT arşivinden Repertuvar hazırlama(Kolaydan Zora )

-Türkü notaları
-Ezgi notaları
g)Eğitim Çalışmalarına Geçiş
-Hobi Grubu(3 ay),
-Amatör Grubu (6 ay),
-Akademik Grubu(1 yıl )
-Profesyonel Grubu(2-3 yıl)
-Profesyonel Sanatçı Grubu( 4 yıl)
4.HALK MÜZİĞİ AHLAKI GELİŞTİRME
5.HALK MÜZİĞİNE GÖNÜL VERME
6.HALK MÜZİĞİNE HİZMET ETME




1 yorum:

aydin dedi ki...

iyi günler ben antalyadan aydın kırmızıgül 18 yaşındayım ve bağlama kursu almak istiyorum yeni başlıyacağım ve saz da alcam haliyle fiyatlarla ilgili konusmak için msn adresimi bırakıyorum ilgilenirseniz sevinirim aydin-_-@hotmail.co.uk